loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 20 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

وحيد هاشميان سرمربي تيم نيندورفر گفت: هدفم اين است که يک مربي فوتبال باشم و البته روي نيمکت تيمي در بوندس‌ليگا بنشينم.

 

به گزارش سايت رسمي وحيد هاشميان، سايت باشگاه هامبورگ گفت‌وگويي با وحيد هاشميان انجام داده و در آن به اظهار نظر در مورد آخرين وضعيت خود و تيم تحت امرش پرداخته است.

وي درباره وضعيت نيندورفر تي.اس.وي که در تابستان گذشته سرمربيگري آن را قبول کرده، مي‌گويد: پيشرفت خوبي داشته‌ايم. تيم جواني هستيم که بهترين خط دفاعي ليگ را در اختيار داريم، اگرچه بازيکنان هنوز هم فرصت‌هاي زيادي را هدر مي‌دهند.

البته به‌عنوان يک مهاجم او مي‌تواند اين معضل را نيز حل کند. وحيد هاشميان درحالي در 23 سالگي به بوندس‌ليگا و هامبورگ آمد که در ايران يک بازيکن نيمه‌حرفه‌اي بود. در هامبورگ پشت سر 2 بازيکن بزرگ به نام اريک مه‌ير و سرگئي باربارز قرار گرفت و طي 2 سال تنها 12 بازي در بوندس‌ليگا به او رسيد اما وحيد ايستاد و تلاش کرد.

هاشميان در اين باره مي‌گويد: بعد از 2 سال به اين نتيجه رسيده بودم که کار تمام است اما تصميم گرفتم بمانم و تلاش کنم.

سرمربي نيندورفر در پاسخ به اين سوال که آيا بازي‌هاي HSV را هم دنبال مي‌کند يا نه، گفت: شما به من اين فرصت را داديد که در آلمان بازي کنم و من در اين مدت تجربيات بسيار زيادي به‌دست آورده و چيزهاي زيادي ياد گرفتم. اکنون نيز بازي‌هاي هامبورگ را پيگيري مي‌کنم.

وي پس از هامبورگ به بوخوم رفت و بهترين دوران حرفه‌اي فوتبالش را طي 3 سال آنجا تجربه کرد. پس از آن هم به بايرن‌مونيخ رفت، اما آنجا نتوانست زياد موفق باشد. با اين حال وحيد به اين موضوع نيز مثبت نگاه مي‌کند: من در هر باشگاهي که رفته‌ام تجربيات خوبي به‌دست آورده‌ام. در بوخوم و پس از آن هانوفر چيزهاي زيادي از پيتر نويروور آموختم.

هاشميان درباره هدفش هم مي‌گويد: هدفم اين است که يک مربي فوتبال باشم و البته روي نيمکت تيمي در بوندس‌ليگا بنشينم. مي‌خواهم به مسيرم ادامه دهم. آموزش در آلمان بسيار خوب است. من هر روز موارد جديدي مي‌آموزم. ساعت‌ها به تماشاي بازي‌هاي فوتبال مي‌نشينم و DVD هاي مختلف را در اين حوزه تماشا مي‌کنم تا بيشتر ياد بگيرم.

بازيکني که در جام جهاني 2006 آلمان بازي کرده از اين که تيمش به جاي رويارويي با 90 هزار تماشاگر هر هفته حدود 200 تماشاگر دارد هم مي‌گويد: اين موضوع کاملا محسوس است، اما مهم نيست.

وحيد به هامبورگ به‌عنوان خانه دوم خود نگاه مي‌کند. او و همسرش از زندگي کردن در هامبورگ احساس راحتي مي‌کنند. هاشميان دوران پاياني بازي خود را در ايران سپري کرد و پس از به‌دنيا آمدن دخترش به هامبورگ بازگشت.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 979
  • بازدید ماه : 3,453
  • بازدید سال : 12,368
  • بازدید کلی : 82,811
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ