loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 22 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

مهاجم جديد استقلال تهران با بيان اينکه روزهاي خوب فوتبالم در رشت را فراموش نمي‌کنم، گفت: استقلال تيم پرطرفداري است و استقلال بهترين انتخابم بود.

 

بوبکر کبه بازيکن جدا شده تيم فوتبال داماش گيلان در آخرين روز حضورش در رشت، خيلى دوست داشت پيش از ترک داماش با مردم اين شهر و هواداران داماش سخن بگويد.

به گزارش تسنيم، مهاجم جديد استقلال تهران با بيان اينکه داماش و رشت را هرگز فراموش نمي‌کنم، اظهار کرد: مردم رشت خيلي خوب هستند و مرا هميشه مورد لطف خود قرار مي‌دادند و الان جدايي از آنها نه تنها براي من بلکه براي جبراييل(پسرم) و همسرم نيز سخت است.

کبه، با اشاره به اينکه نخستين کشور خارجي که در آن بازي کرده ايران بوده و داماش نخستين تيم خارجي او است، افزود: من خيلي زود مانند عليرضا جهانبخش وارد فوتبال حرفه‌اي شدم و با قراردادي خوب و معادل ماهانه 20 هزار يورو به استراسبورگ پيوستم.

وي با بيان اينکه ورشکستگي استراسبورگ سبب شد به دسته پائين‌تر فرستاده شويم، تصريح کرد: من با توجه به اينکه دو سال ديگر با اين تيم قرارداد داشتم اما بازي کردن را به پول ترجيح دادم و با قراردادي معادل پنج‌هزار يورو در ماه به شربور منتقل شدم.

مهاجم سابق داماش گيلان، گفت: وقتي با پيشنهاد داماش مواجه شدم چند تيم ديگر هم مرا مي‌خواستند که برادرم گفت که ليگ ايران بهتر از ليگ‌هاي کشورهاي ديگر منطقه است.

بازيکن فرانسوي داماش با اشاره به اينکه وقتي به ايران آمد و با توجه به علاقه حميد درخشان به او و تمرينات مناسب در ترکيب تيم قرار گرفت، اظهار کرد: با بازي‌هاي خوب و گلزني توانستم به روزهاي اوج برگردم اما مصدوميت ناخواسته و پس از آن اخراج درخشان از داماش سبب شد از شرايط بازي خارج شده و روزهاي بد و نااميدکننده‌اي را در فوتبال ايران بگذرانم.

کبه بازي نکردن در بازي يک چهارم نهايي جام حذفي سال گذشته داماش در مقابل پرسپوليس را از تلخ ترين خاطراتش در ايران عنوان و گفت: اين روز را فراموش نمي‌کنم.

مهاجم جديد استقلال تهران، با اشاره به پايان فصل و مراجعت به کشورش، گفت: سه ماه خوب در ايران داشتم و 3 ماه بد، و چند ماه بود که پول نگرفته بودم و چون نخستين جايي بود که خارج از فرانسه بازي مي‌کردم همه چيز برايم سخت شد، همسرم نمي توانست خانواده‌اش را ببيند و اين مسائل برايمان سخت بود اما به خاطر هواداران داماش و امير عابديني دوباره به داماش برگشتم، هواداران مرا دوست داشتند و من هم آنها را دوست دارم.

کبه با بيان اينکه در تهران ترافيک بيداد مي‌کند و بي‌شک من هر فرصتي بدست بياورم به رشت مي‌آيم، تصريح کرد: رشت از زيابترين شهرها است.

بازيکن فرانسوي فوتبال ايران، با اشاره به آسيب ديدگي شديدش در زماني که در فرانسه بازي مي کرد، گفت: هر کس که آسيب‌ديدگي مرا مي‌ديد فکر مي‌کرد که من ديگر نمي‌توانم فوتبال بازي کنم اما خدا خواست که سرپا بمانم.

کبه افزود: دو هفته پيش تصميم داشتم به فرانسه برگردم چون مصري‌ها هم گفته بودند براي عقد قرارداد بايد دو ماه ديگر بيايي بنابراين تصميم گرفتم در ليگ دو فرانسه به فوتبالم ادامه دهم که امير عابديني شرايط حضورم در استقلال را فراهم کرد.

وي اظهار کرد: من تحقيق کردم و ديدم استقلال از معروف‌ترين تيم‌هاي ايران است و قهرمان آسيا هم شده است بنابراين بهترين انتخاب براي من بود چرا که علاوه بر مردم گيلان مي‌توانم خودم را به مردم ايران هم نشان دهم.

مهاجم جديد استقلال تهران با بيان اينکه، من مسلمانم و ايران را دوست دارم، گفت: روزهاي خوبي را در ايران و رشت گذراندم و از ماندن در ايران راضي هستم , فقط خدا مي داند که من چقدر سختي کشيدم، خدا همه چيز را فراهم کرد تا من امروز باز هم در فوتبال باشم و به تيم بزرگ استقلال بروم و همه اين‌ها را خدا خواست.

کبه با تأکيد بر اينکه مطمئن باشيد اگر مي دانستم عابديني مي‌توانست مشکلات مالي من را حل کند در داماش مي‌ماندم ولي براي داماش هم سخت بود، تصريح کرد: من روزهاي خوبي در کنار داماش و مردم رشت داشتم و هرگز فراموش نمي‌کنم.

وي افزود: من خوشحال بودم که در تيمي در ايران فوتبال بازي مي‌کردم که چهارمين تيم پرطرفدار اين کشور بود و الان هم خوشحالم که به استقلال رفته‌ام.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 684
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,451
  • بازدید ماه : 3,925
  • بازدید سال : 12,840
  • بازدید کلی : 83,283
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ