loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 17 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

مايکل اوون در گفت‌وگو با سايت فيفا با اعلام اين که يکي از دو بازيکن کريستيانو رونالدو يا ليونل مسي بايد به عنوان بهترين بازيکن جهان انتخاب شوند مي‌گويد تيم ملي فوتبال انگليس در حال حاضر شرايط خوبي ندارد.

 

مايکل اوون، بازيکن سابق تيم ملي انگليس در گفت‌وگو با سايت فيفا درباره مسائل مختلفي به صحبت پرداخت که در زير مي‌خوانيد.

* انگليس در جام جهاني 2014

- فکر نمي‌کنم انگليس در بهترين شرايط خود قرار داشته باشد، اما اين تيم هميشه يکي از تيم‌هاي مدعي در جام‌هاي جهاني بوده است. تيم ما فاصله زيادي با تيم‌هاي مدعي مثل برزيل، آرژانتين، اسپانيا، آلمان و هلند دارد. در حال حاضر اين تيم‌ها از تيم ما قوي‌تر هستند. فکر مي‌کنم هر تيمي که در جام جهاني 2014 برابر ما قرار گيرد، خوشحال شود.

* توپ طلاي 2013

- بازيکنان زياد و خوبي براي دريافت توپ طلاي 2013 وجود دارند، اما مثل هميشه دو بازيکن خيلي خوب در اين فهرست وجود دارد. ليونل مسي و کريستيانو رونالدو . به نظر من اين دو بازيکن از بقيه‌ بازيکناني که در فهرست 23 نفري فيفا قرار گرفته‌اند شرايط بهتري دارند. مشخصا بايرن‌ مونيخ با توجه به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا با درخشش فرانک ريبري يکي از گزينه‌هاي احتمالي توپ طلا خواهد بود. اما به نظر من يکي از بين ليونل مسي و کريستيانو رونالدو بايد به عنوان بهترين بازيکن فوتبال جهان در سال 2013 انتخاب شود.

* ليگ برتر 2014- 2013

- فکر مي‌کنم اين فصل ليگ انگليس نسبت به فصل‌هاي قبل هيجان انگيز‌تر شده است.‌ سه تيم چلسي، منچستر يونايتد و منچسترسيتي سرمربيان خودشان را در اين فصل تغيير دادند و براي جا افتادن نياز به چند هفته‌ ديگر دارند. علاوه بر اين بازيکنان زيادي در بين اين تيم‌ها تغيير کرده‌اند. چلسي به دنبال بازيکني مي‌گردد که بتواند گلزني کند و منچستر، ليورپول و تاتنهام نيز باشگاه‌هاي بزرگي هستند. فکر نمي‌کنم ليورپول بتواند در اين فصل به قهرماني ليگ برتر برسد.‌ اما فکر کنم بتواند سهميه ليگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

* سر آلکس فرگوسن

- براي من افتخار است که توانستم سه فصل زير نظر او بازي کنم. وقتي به عنوان يک هوادار فوتبال از بيرون او را در نظر مي‌گيريد خيلي برايتان جالب است که بدانيد فرگوسن چه شخصيتي دارد. او سرمربي بسيار موفقي بوده است. وقتي زير نظر او کار مي کنيد و به صحبت‌هاي او گوش مي‌دهيد خواهيد ديد که او چه مربي بزرگ و با نظمي است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 865
  • بازدید ماه : 3,339
  • بازدید سال : 12,254
  • بازدید کلی : 82,697
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ