loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 15 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي اسپانيا اميدوار است قرارداد خود را با تيم ملي اسپانيا پس از جام‌جهاني 2014 براي دو سال ديگر تمديد کند.

 

قرارداد ويسنته دل‌بوسکه با تيم ملي اسپانيا پس از جام‌جهاني 2014 برزيل به پايان خواهد رسيد. سرمربي تيم ملي اسپانيا درباره تمديد قراردادش با تيم ملي اسپانيا گفت: هميشه در فدراسيون فوتبال اسپانيا سيستمي وجود داشته است که قرارداد سرمربي‌اي که تيم را به جام‌جهاني ببرد تمديد مي‌شود. به همين خاطر به من پيشنهاد شد تا قراردادم را براي 2 سال ديگر تمديد کنم. البته ممکن است حضور يک مربي در يک تيم پس از چند سال تکراري شود اما براي ما اين موضوع مطرح نيست. فکر نمي‌کنم حضورم در تيم ملي اسپانيا تکراري شده باشد.

به گزارش ايسنا،دل‌بوسکه در ادامه گفت:‌ وقتي به عنوان سرمربي جديد اسپانيا معرفي شدم، همه به من گفتند که در بدترين زمان هدايت اسپانيا را برعهده گرفتم. اين تيم پيش از من به قهرماني در يورو 2008 رسيده و انتظارات از اين تيم خيلي بالا رفته بود اما به نظر خودم در بهترين زمان هدايت تيم ملي اسپانيا را برعهده گرفتم. در زماني که هدايت اسپانيا را بر عهده گرفتم، تيم تازه در اوج قرار گرفته بود و اين بهترين زمان براي يک مربي است که کارش را در يک تيم شروع کند.

دل‌بوسکه درباره شانس قهرماني اسپانيا در جام‌جهاني 2014 برزيل گفت: در فوتبال يک چرخه قدرت وجود دارد و هر تيم در يک مقطع به قدرت مي‌رسد. ما بايد در جام‌جهاني بسيار هوشيار باشيم تا از اين چرخه خارج نشويم. بايد به خودمان ايمان داشته باشيم و نبايد خود را از پيش برنده بدانيم و فکر کنيم که بهترين تيم جهان هستيم.

اسپانيا در انتخابي جام‌جهاني 2014 موفق شد به عنوان تيم نخست گروه 9 بالاتر از فرانسه جواز حضور در جام‌جهاني برزيل را کسب کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 860
  • بازدید ماه : 3,334
  • بازدید سال : 12,249
  • بازدید کلی : 82,692
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ