loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 31 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

مدافع تيم ملي پس از مصدوميتش تلاش کرد تا خودش را به بازي با تراکتور و بازي برگشت تيم ملي مقابل تايلند برسد اما اين اتفاق نيفتاد و در ليست جديد تيم ملي هم نامي از هاشم ديده نمي شود.

 

در همين رابطه بيگ زاده به سايت گل گفت:پس مصدوميتم هر روز فيزيوتراپي کردم و کار با وزنه را پيگيري کردم اما باز هم درد و مصدوميتم بهبود پيدا نکرد. البته در آستانه بازي با استقلال توانايي اينکه بتوانم با درد بازي کنم را داشتم اما با دکتر تيم که صحبت کردم تاکيد کردند که از نظر پزشکي من نمي توانم بازي کنم و ممکن است مصدوميتم شديدتر و خطرناک شود.براي همين نتوانستم در اين بازي حضور پيدا کنم و فقط مي توانم براي تيمم آرزوي موفقيت کنم.

مدافع تيم ملي در مورد ليست تيم ملي و عدم دعوتش گفت: علت دعوت نشدنم به خاطر همين مصدوميتم بود و من با پزشک تيم ملي هم صحبت کردم و همچنين با مربيان تيم که مشورت کردم بهتر بود که نباشم.به هر حال تيم ملي از بازيکنان بزرگ و خوبي بهره مي برد و با وجود مربي بزرگي مثل کي روش جاي نگراني نيست.من مرد تمرين و تلاش هستم واميدوارم هرچه زودتر خودم را به شرايط ايده آل برسانم تا بتوانم در اردوهاي بعدي اگر لياقت داشته باشم و شايستگي ام را نشان دهم به عنوان يک سرباز در خدمت تيم ملي کشورم باشم.

مدافع موفق اين فصل استقلال در پايان گفت: بازي با تراکتور يک بازي عادي نيست،جو تبريز خيلي سنگين است و تماشاگران اين تيم واقعاً يار دوازدهم تيمشان هستند.ما کار سختي داريم اما مطمئن هستم با وجود تدابيري که امير خان براي اين بازي در نظر گرفته و بازيکنان خوبمان و همچنين هواداراني که در سرتاسر ايران هميشه يار ما بوده اند مي توانيم با دست پر به تهران برگرديم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 854
  • بازدید ماه : 3,328
  • بازدید سال : 12,243
  • بازدید کلی : 82,686
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ