loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 19 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

دروازبان تيم فوتبال نفت تهران گفت:من دوست دارم سوشا باشد چون گلر خوبي است و او بود که باعث پيشرفت من شده است.

 

نفت تهران امسال از دو دروازبان خوب بهره مي برد يکي در تيم ملي بزرگسالان بود و ديگري در تيم ملي اميد حضور داشت.از همان اول مي شد حدس زد که وجود 2دروازبان بزرگ وخوب کنار هم مشکل ساز است و بالاخره اين اتفاق هم افتاد و پس از حاشيه هاي به وجو امده بالاخره سوشا مکاني نغمه جدايي از نفت را سر داد.

در همين رابطه با عليرضا بيرانوند پيرامون اين مسئله و بازي هاي خوبش در نفت صحبت کرديم.

بازي با سپاهان؟

خيلي خوب شروع کرديم خيلي خوب بوديم اما بي تجربگي کرديم.وقتي با 2گل از تيم بزرگ سپاهان جلو افتاديم و آنها هم 10 نفره شدند فکر کرديم همه چيز تمام است.اين در حالي بود که اقا يحيي چندين و چند بار تاکيد کرد که آنها تيم بزرگي هستند و نبايد اينطور باشد که فکر کنيم همه چيز تمام شده است.متاسفانه ما تمرکز خودمان را از دست داديم.

در ادامه کار هم به سپاهاني ها فضا داديم و آن اتفاقي که نبايد مي افتاد افتاد.

در واقع فوتبال روي بد خودش را به نشان داد واگرنه ما مستحق اين باخت نبوديم.

برد شما باعث صدرنشيني شما مي شد؟

بله اين را مي دانستيم و خيلي ناراحتيم که نتوانستيم قهرماني نيم فصل را به دست اوريم.البته فاصله امتيازي ما با صدر خيلي کم است و به زودي صدر هم مي رسم.

رقابت تو با سوشا باعث جدايي اين بازيکن شده است؟

 هميشه باهم رقابت سالم داشته ايم.من 7سال است که در نفت حضور دارم و با اين تيم از ليگ 2 بوده ام.کسي هم به من کمک نکرده است.همه کارهاي من را خود باشگاه انجام داده است.

من ناراحتم که سوشا نيست اما رقابت هميشه بايد باشد.

در واقع 2سال سوشا نگذاشت بازي کنم و ميدان به من نرسيد حالا هم شانس به من رو کرده و خدا کمک کرده ما بازي مي کنيم.من دوست دارم سوشا باشد چون گلر خوبي است و او بود که باعث پيشرفت من شده است.

سوشا هميشه به من انگيزه داده و خيلي چيزها از او ياد گرفته ام.

خب سوشا اگر بماند که بازي به او نمي رسد؟

من هم 3سال سختي کشيدم تا به اينجا رسيدم،براي من هم نيمکت نشيني سخت است اما خب در يک رقابت سالم باعث مي شود گلر پيشرفت کند.

الگوي تو در گلري چه کسي است؟

ادوين وندر سار و ابراهيم ميرزاپور در ايران از گلرهايي هستند که دوستشان دارم.

البته ميرزاپور اين آخري ها خيلي خوب بازي نکرد؟

خب مهم اين بود که در جام جهاني همه قبولش داشتند و هميشه هم گلر خوبي بود اما اين اواخر اشتباهاني در تصميم گيري هايش داشت واگرنه الان هم مي توانست در ليگ برتر بازي کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 512
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,279
  • بازدید ماه : 3,753
  • بازدید سال : 12,668
  • بازدید کلی : 83,111
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ