loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 30 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي برزيل به همتاي ايتاليايي خود در آتزوري پيشنهاد داد براي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 از کاپيتان کهنه‌کار تيم رم دعوت به عمل آورد.

 

لوئيز فيليپه اسکولاري در گفت‌وگويي با روزنامه کوريه دلو اسپورت با تمجيد از فرانچسکو توتي به جمع کساني پيوست که خواهان بازگشت کاپيتان 37 ساله رم به تيم ملي ايتاليا هستند.

به گزارش تسنيم،اسکولاري در يک کنفرانس خبري اظهار داشت: من توتي را بسيار دوست دارم. او خوب بازي مي‌کند و قابليت‌‌‌‌هايي دارد که نمي‌شود چشم را به روي آنها بست. او براي بازيکنان رم الگوي الهام بخشي است. اگر توتي برزيلي بود شانس زيادي براي حضور در تيم ملي داشت اما او همين حالا هم به اندازه کافي براي حضور در يک تيم فوق‌العاده و تماشايي لياقت دارد. به نظر من هر بازيکني که لياقت بازي در تيم ملي ايتاليا را داشته باشد لياقت حضور در تيم ملي برزيل را هم دارد.

اسکولاري سپس به تمجيد از يکي ديگر از هافبک‌هاي کهنه‌کار آتزوري پرداخت و او کسي نبود جز آندره‌آ پيرلو، هافبک تيم يوونتوس که هنوز براي تيم ملي ايتاليا بازي مي‌کند. وي افزود: در فوتبال دنيا بازيکناني وجود دارند که يک سروگردن از بقيه بالاتر هستند و پيرلو يکي از آنها است که کيفيت بازي‌اش از او بازيکني منحصربه‌فرد ساخته است. او توان بازي در هر تيم و هر ليگي را دارد.

سرمربي 64 ساله تيم ملي برزيل در خصوص شانس موفقيت تيم ملي ايتاليا در جام جهاني 2014 نيز تصريح کرد: ايتاليا يکي از کانديداهاي اصلي فتح جام جهاني است. من پراندلي، سرمربي تي ملي ايتاليا را چه از نظر حرفه‌اي و چه از نظر شخصيتي بسيار دوست دارم. او کار بزرگي براي احيا و جوان‌سازي تيم ملي ايتاليا انجام داده است. خط مياني ايتاليا توپ را به خوبي کنترل مي‌کند و مهره‌هايي دارد که چه با پاس‌هاي کوتاه، چه با پاس‌هاي بلند مي‌توانند بازي را به سود خود پيش ببرند.

اسکولاري همچنين مدعي شد که زماني يکي از گزينه‌هاي سران فدراسيون فوتبال ايتاليا براي هدايت تيم ملي اين کشور بوده است. وي خاطرنشان کرد: من سال 2002 در ايتاليا بودم تا با سران فدراسيون اين کشور مذاکره کنم. اين احتمال وجود داشت که من سرمربي تيم ملي ايتاليا شوم اما راهي پرتغال شدم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا در آينده اين امکان براي او وجود دارد که هدايت آتزوري را برعهده بگيرد يا نه، عنوان کرد: قرار داد من با تيم ملي برزيل پس از جام جهاني 20104 تمام مي‌شود. مربيگري در تيم ملي ايتاليا مطمئناً براي هر مربي شغلي با پرستيژ است. هر مربي دوست دارد هدايت تيم ملي ايتاليا را برعهده داشته باشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 862
  • بازدید ماه : 3,336
  • بازدید سال : 12,251
  • بازدید کلی : 82,694
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ