loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 29 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (1)

هافبک اسپانيايي باواريايي‌ها که به تازگي از بند مصدوميت رهايي يافته است، تاکيد کرد نياز به کمي زمان دارد تا به روزهاي اوج خود بازگردد.

 

خاوي مارتينز، هافبک اسپانيايي تيم فوتبال بايرن مونيخ که به دليل عمل جراحي روي کشاله پايش 2 ماه دور از ميادين بوده است، در ديدار هفته دهم باواريايي‌ها در رقابت‌هاي بوندس‌ليگا مقابل هوفنهايم به ميدان رفت.

به نقل از تسنيم، هافبک اسپانيايي سرخپوشان مونيخ در گفت‌وگو با روزنامه آلماني «TZ» چاپ مونيخ اظهار داشت: خوش‌بين هستم که به زودي به شرايط ايده‌آلم بازخواهم گشت. به نظر غيرممکن است که پس از 2 ماه غيبت بتوانم به اين زودي به بالاترين سطح بازي‌ام بازگردم.

وي افزود: با توجه به عمل جراحي که روي کشاله ران پايم داشته‌ام و مدتي که به همين خاطر از ميادين دور بودم، نياز به زمان دارم تا به شرايط بهتر بازگردم. در حال حاضر هم احساس خيلي خوبي نسبت به چيزي که انتظارش را داشتم، دارم. بايد تمرينات بيشتري داشته باشم تا آماده‌تر از هميشه باشم.

مارتينز 25 ساله تصريح کرد: با وجود اينکه 2 ماه از ميادين دور بودم اما حالا همه چيز خوب پيش مي‌رود. تمام تلاش خودم را مي‌کنم تا هرچه سريعتر به بهترين وضعيتم برسم.

خاوي مارتينز تا کنون در اين فصل 6 بازي براي بايرن مونيخ انجام داده و يک گل هم به ثمر رسانده است.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط maziar در تاریخ 1392/08/17 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

سلام. ما واسه سایت فارسینگ دات آی آر دنبال همکار میگردیم شما به ازای هر پست 300 ریال دریافت میکنید . چنانچه مایل به همکاری با ما هستید از طریق نظرات سایت ما اعلام کنید.
www.farsing.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 514
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,281
  • بازدید ماه : 3,755
  • بازدید سال : 12,670
  • بازدید کلی : 83,113
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ