loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 22 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: موضع‌گيري آقاي آيت‌اللهي در دفاع از داور متخلف به نظر من توهين به جامعه داوري و ناديده گرفتن عدالت و جايگاه داوري است.

 

محمد رويانيان در پاسخ صحبت‌هاي آيت‌اللهي مبني بر اينکه مدارک محکمي براي محروميت قهرماني وجود ندارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: موضع‌گيري آقاي آيت‌اللهي در دفاع از داور متخلف به نظر من توهين به جامعه داوري و ناديده گرفتن عدالت و جايگاه داوري است.

وي افزود: من هميشه گفته‌ام به هر حال در هر قشري متخلف وجود دارد. به هر حال درباره آقاي قهرماني مباحث زيادي مطرح شده است. اين درست نيست که همه را ناديده بگيريم. پرونده‌اي که براي فوتبال ايران بسيار حساس است.

رويانيان ادامه داد: ما از کفاشيان، عليپور و حتي خود آيت‌اللهي انتظار بيشتري داريم تا اين موضوع موشکافانه‌تر بررسي شود. تصور ما اين است عليپور مثل هميشه در قبال اين مسائل از موضع قدرت و عدالت در فوتبال ورود کند و من مطمئنم فدراسيون نيز اين حق را دارد تا با ناپاکي که وجود دارد يک بار براي هميشه برخورد کند و اين مسئله را ريشه‌کن کند.

رويانيان در خصوص تائيد راي کسر امتياز از پرسپوليس خطاب به رئيس کميته استيناف نيز گفت: آقاي رئيس با احترامي که براي شما قائلم بايد اين حرف را بزنم که حکم غيرواقعي و اصولي صادر مي‌کنيد و شايد با اين کارها به اغتشاش‌ها دامن بزنيد. ما انتظار داشتيم حداقل دفاعيات ما را بررسي مي‌کردند و اجازه مي‌دادند از خودمان دفاع مي‌کرديم.

وي افزود: وقتي ما فيلم بازي داماش و پرسپوليس را مي‌بينيم همه چيز نشان مي‌دهد که چه کساني توهين کرده‌اند. اين فيلم را ما توسط فيلمبردار مخصوص باشگاه ارائه کرديم و از شما درخواست کرديم که آن را براي از بين نرفتن حق بررسي کنيد. آيا شما اين کار را کرديد؟ من جوابش را مي‌دهم خير.

وي ادامه داد: به نظر من فدراسيون قدرت دارد که با توجه به صحبت‌هاي بنده،سرمربي پرسپوليس و خواسته هواداران به اين مسائل موشکافانه‌تر ورود کند. ما چيز زيادي نمي‌خواهيم. فقط گفتيم يک بار ديگر فيلم بازي پرسپوليس و داماش را بررسي کند. اين خواسته زيادي از کميته انضباطي و استيناف بود؟ اگر اين فيلم بازبيني مي‌شد به نظرم خيلي از چيز‌ها مشخص مي‌شد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که اين فيلم چه تصاويري داشت گفت: ادعاي ما مبني بر توهين و فحاشي تماشاگران ميهمان به يکي از باغيرت‌ترين مدافعان ملي‌پوش فوتبال ايران است. از قبل از بازي تا دقيقه 85 بسيار جهت‌دار اين کار را کردند و همه اين موارد به گواه فيلم اتفاق افتاده است. تماشاگران ميهمان 85 دقيقه به مدافع ما بي‌احترامي کرده‌اند و از طرفي ديگر هواداران ما خويشتن‌دار بوده‌اند و در 5 دقيقه پاياني بر پايه تحريک ديگران جانشان به لبشان آمد و واکنش نشان دادند اما حکمي که صادر شد 85 دقيقه را ناديده گرفت و فقط 5 دقيقه را ديد و از ما امتياز کم کرد.

وي افزود: آقاي رئيس کميته استيناف برخي احکام ابهامات فراواني دارد. شنيده‌ام حکمي صادر کرده‌ايد که در بازرسي کل کشور در حال بررسي است. خودتان همه چيز را بهتر مي‌دانيد و در حالي که من قصد بي‌احترامي به کسي را ندارم اما بعضا در بسياري از موارد قاضي يکطرفه بوده‌ايد و من اين ظلم تاريخي را به پرسپوليس تحمل نمي‌کنم و براي دفاع از حق و جواب دادن به 35 ميليون هوادار کوتاه نمي‌آيم.

رويانيان ادامه داد: کسر يک امتياز از پرسپوليس حق ما نبود. سوال من اينجاست چرا بايد در دو فصل گذشته در تهران و شهرستان به يک بازيکن ملي‌پوش که افتخار فوتبال شمال کشور است اينطور فحاشي شود اما از تيم ما به خاطر هوادارانمان امتياز کسر شود؟ اينها سوالاتي است که من همواره مطرح کرده‌ام اما جوابي به آنها نمي‌دهند و مجبورم هميشه باز هم آنها را تکرار کنم. ما در قبال اين موضوع کوتاه نمي‌آييم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 984
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,751
  • بازدید ماه : 4,225
  • بازدید سال : 13,140
  • بازدید کلی : 83,583
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ