loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 18 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

مدافع تيم ملي فوتبال ايران در گفت‌وگويي اعلام کرده برايش فرقي نمي‌کند تعويضي باشد يا ثابت زيرا در هر حال براي موفقيت تيم تلاش مي‌کند.

 

استيون بيت آشور پيش از برگزاري ديدار تايلند و ايران از سري مسابقه‌هاي مقدماتي راهيابي به جام ملت‌هاي آسيا به تيم ملي ايران پيوست.

به گزارش فارس، بيت آشور 26 ساله نخستين ديدار ملي خود براي ايران را در پيروزي دو بر يک اين تيم مقابل تايلند در ديدار رفت انجام داد. او در دقيقه 75 وارد زمين شد و در پست دفاع راست به انجام وظيفه پرداخت.

اين بازيکن در ترکيب تيم باشگاهي خود يعني سن خوزه ارث کوييک نيز طي چهار فصل 87 بار به ميدان رفته و موفق به زدن دو گل و دادن 16 پاس منجر به گل شده است. والدين بيت آشور که متولد ايران هستند به او اجازه دادند تا در ترکيب تيم ملي فوتبال ايران به ميدان برود.

ايران روز جمعه در بانکوک مقابل تايلند به ميدان خواهد رفت و سپس براي برگزاري ديدار خود مقابل لبنان که سه شنبه هفته بعد برگزار مي‌شود راهي بيروت مي‌شود. در حال حاضر ايران با هفت امتياز از سه ديداري که انجام داده، صدر جدول رده بندي گروه چهار تيمي را در اختيار دارد. دو تيم نخست اين گروه راهي استراليا، محل برگزاري جام ملت‌هاي آسيا خواهند شد.

هدايت تيم ملي فوتبال ايران به عهده کارلوس کي‌روش، سرمربي پيشين مترو استارز آمريکا است که پيشتر با اين تيم صعود خود به جام جهاني 2014 را جشن گرفته است.

بيت آشور در مورد سفر پيشين خود به ايران گفت: نخستين چيزي که در سفرم به ايران وجود داشت اين بود که براي ديدن مادرم هيجان زيادي داشتم. او براي ديدار با اعضاي خانواده‌اش طي سفري چند ماهه به ايران آمده بود. همه جا پر از خبرنگار بود که اين موضوع مرا تحت تاثير قرار داد. نخستين مساله‌اي که به آنها گفتم اين بود که از حضور در اينجا خيلي هيجان زده هستم. آنها از من پرسيدند که آيا خسته هستم؟ من هم در پاسخ گفتم که بله. خيلي خسته‌ام. اينکه با کارلوس کي‌روش صحبت کرده‌ام يا نه هم از سوال‌هايي بود که رسانه‌ها از من پرسيدند. حدود دقيقه 55 ديدار با تايلند بود که کي‌روش به من گفت خودت را براي حضور در زمين گرم کن. هواداران به زبان فارسي فرياد مي‌زدند «بيت آشور را به زمين بفرست.» وقتي اين را شنيدم برايم خيلي جالب بود. دقيقه 75 بود که وارد زمين شدم. پس از آن هم سعي کردم از حضورم در زمين لذت ببرم. حضور در تيم ملي ايران تجربه خوبي بود که از آن لذت بردم. برايم فرقي نمي‌کند از ابتدا در زمين قرار بگيرم يا به عنوان بازيکن جانشين وارد ميدان شوم، در هر حال بيشترين تلاشم را براي تيم به کار مي‌گيرم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 868
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,635
  • بازدید ماه : 4,109
  • بازدید سال : 13,024
  • بازدید کلی : 83,467
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ