loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 19 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا دريافت کفش طلاي اروپا را مديون کمک‌ هم‌تيمي‌هايش در نيوکمپ دانست.

 

ليونل مسي در مراسم دريافت سومين کفش طلاي خود به عنوان برترين گلزن برتر اروپا در فصل گذشته، پس از آنکه جايزه خود را از دستان هريستو استويچکوف (اسطوره پيشين بارسلونا که در سال 1990 اين افتخار را کسب کرد) تحويل گرفت، گفت: اين جايزه را به خانواده‌ام، هم‌تيمي‌‌ها و به همه کساني که در سخت‌ترين شرايط در کنارم بودند تقديم مي‌کنم. مي‌خواهم از آنها تشکر کنم چون بدون آنها من هيچ چيزي به دست نمي‌آوردم. اين جايزه متعلق به کل تيم است.

به نقل از تسنيم، وي در ادامه به وضعيت جسماني خود پس از مصدوميت اخيرش که او را 8 هفته خانه‌نشين کرده اشاره کرد و گفت: وضعيتم خوب است و رفته و رفته بهتر هم مي‌شود. الان تقريبا ديگر درد ندارم و آماده شروع برخي تمرينات هستم. هنوز براي بازگشتم تاريخي تعيين نشده اما اگر همه چيز طبق برنامه پيش برود مي‌توانم در اولين بازي بارسلونا در سال 2014 حضور داشته باشم. ببينيم دوره ريکاوري‌ام چگونه پيش خواهد رفت، هرچه قسمت باشد.

مصدوميت مسي که در اين فصل در 11 بازي‌اش در لاليگا 8 گل به ثمر رسانده، او را از رقيب پرتغالي‌اش کريستيانو رونالدو که دقيقا 2 برابر او گل زده عقب انداخته است. او با تاکيد بر اينکه در اين فصل دغدغه کسب چهارمين کفش طلايش را ندارد تصريح کرد: بردن چهارمين کفش طلا هدف من نيست. زماني که آماده بودم هم هدفم نبود و الان به مراتب کمتر است. من بايد قدرت بدني‌ام را بالا ببرم تا اتفاق ديگري نيفتد و بتوانم با آرامش و بدون تکرار مصدوميتم بازي کنم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 718
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,485
  • بازدید ماه : 3,959
  • بازدید سال : 12,874
  • بازدید کلی : 83,317
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ