loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 21 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (5)

ستاره خط حمله منچستريونايتد با تاکيد بر اينکه اکنون خود را با شرايط جديدش در اين تيم وفق داده است، بار ديگر اعتراف کرد که همچنان دوست دارد در پست قبلي‌اش بازي کند.

 

وين روني فاش کرد هنوز از تصميمي که سرالکس فرگوسن، سرمربي فصل گذشته منچستريونايتد براي وي گرفت و پست او را از مهاجم نوک به هافبک هجومي تغيير داد ناراضي است و بار ديگر حاضر نشد حرفي درباره ماندن در ميان شياطين سرخ بزند.

به گزارش تسنيم،روني در تابستان سال جاري تلاش فراواني کرد تا از منچستريونايتد جدا شود اما مخالفت فرگوسن و پس از آن ديويد مويس با فروش او، اين مهاجم انگليسي که 2 سال ديگر تا پايان قراردادش باقيمانده است را در اولدترفورد ماندني کرد. با وجود نارضايتي‌‌اش از تصميم سران باشگاه براي مجبور کردن او به ماندن در يونايتد، وين روني فصل را فوق‌العاده شروع کرده و در 8 بازي که در اين فصل براي شياطين سرخ به ميدان رفته 5 گل به ثمر رسانده، هرچند او هنوز هم از اينکه در پست تخصصي‌اش بازي نمي‌کند ناراحت است.

روني در جمع خبرنگاران گفت: همه در منچستريونايتد مي‌دانند که من دوست دارم در کدام پست بازي کنم و فکر مي‌کنم اين همان دليل ناراحتي بود. به من گفته شد که بايد در ميانه ميدان بازي کنم در حالي که خودم آن را نمي‌خواستم. فکر مي‌کنم براي حرفه بازيگري خودم هم خوب بود که کمي خودخواه باشم. به نظر خودم زماني که در ميانه ميدان قرار گرفتم، بازي خوبي انجام دادم اما من اصلاً نمي‌خواستم در آنجا بازي کنم. در گذشته هم مشکلي با اينکه در پستي غير از پست خودم بازي کنم نداشتم اما احساس مي‌کردم حقم است که در پست خودم باشم اما انگار اين اتفاق قرار نبود رخ دهد.

وي ادامه داد: فکر مي‌کنم طبيعي بود که به اين خاطر کمي نااميد شوم و همين مسئله روي عملکردم در برخي بازي‌ها تاثير بگذارد. من خودم را مي‌شناسم و مي‌دانم فصل گذشته بهترين فصل بازيگري‌ام نبود اما من در مواقعي در پست‌هاي مختلف بازي مي‌کردم.

با وجود جنجال‌هاي و حواشي که پيرامون مسئله انتقال روني از يونايتد به وجود آمده بود، مهاجم 27 ساله اين تيم ادعا کرد در فصل نقل و انتقالات تابستاني هرگز مشکلي نداشته است. وي تصريح کرد: راستش را بخواهيد من در تمام طول تابستان هيچ مشکلي نداشتم و خوشحال بودم. شايد مردمي که از بيرون زندگي مرا مي‌ديدند چنين طرز تفکري نداشته باشند اما حقيقت اين بود که من در فصل نقل و انتقالات هيچ مشکلي نداشتم. من و همسرم به تازگي صاحب فرزند جديدي شده‌ايم و من خوشحالم که مصدوميت را پشت سر گذاشته‌ام و دوباره مي‌توانم بازي کنم. سرم را پيين انداخته‌ام و تنها دارم کار مي‌کنم. تمام تمرکز را روي کارم قرار داده‌ام تا به مردم ثابت کنم بازيکني طراز اول هستم. اين واقعا چيزي است که مي‌خواهم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeid در تاریخ 1392/08/22 و 9:49 دقیقه ارسال شده است

توجه توجه

سیستم پاپ آپ کدی و پاپ آپ پنجره ای در سامانه قرار گرفت.
پاپ آپ پنجره ای 2,4,8 تایی در سایت قرار گرفت.
پاپ آپ کدی و پاپ آپ پنجره ای در اکانت کاربران قرار دارد.
مجهز ترین سامانه ی افزایش بازدید کشور
بازدید با پنجره های بهینه شده بالا
سامانه ی افزایش بازدید سیب رنک www.sibrank.ir

از بازدید پاپ آپ لذت ببرید.

این نظر توسط تبادل لینک در تاریخ 1392/08/15 و 23:39 دقیقه ارسال شده است

با سلام
سیستم تبادل لینک هوشمند 9رنگ

*اطلاعات لینک ما:

عنوان: آموزش خیاطی

آدرس: http://shop7.9rang.com/product.php?id=125

پس از قرار دادن لینک بالا در سایت خود، از طریق سایت زیر لینک خود را درج کنید

http://link.9rang.com

*تبادل لینک باعث افزایش بازدید و ورودی گوگل میشود.

موفق باشید

این نظر توسط تبادل لینک در تاریخ 1392/08/14 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

سلام

سیستم تبادل لینک هوشمند

*اطلاعات لینک ما:

عنوان: آموزش خیاطی

آدرس: http://shop7.9rang.com/product.php?id=125

پس از قرار دادن لینک بالا در سایت خود، از طریق سایت زیر لینک خود را درج کنید

http://link.9rang.com

*تبادل لینک باعث افزایش بازدید و ورودی گوگل میشود.

موفق باشید

این نظر توسط مهناز در تاریخ 1392/08/14 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

سلام این مطالب وبلاگت رو خودت مینویسی؟ خوشحال میشم باهات تبادل لینک داشته باشم . این میتونه آغاز یه همکاری جدید باشه

این نظر توسط محمد مردانی در تاریخ 1392/08/10 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز

می خواستم ازتون دعوت کنم تا برای دانلود جدیدترین موزیک های فارسی به سایت ما ( نیک موزیک ) تشریف بیارید و نظرتونو بگید

برای اینکه سایت ما رو یاد نکنید خواهش می کنم به ما لینک بدید


با تشکر از شما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 755
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,522
  • بازدید ماه : 3,996
  • بازدید سال : 12,911
  • بازدید کلی : 83,354
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ