loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 17 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

زلاتان ايبراهيموويچ کاپيتان تيم ملي سوئد در صحبت هايي يادآوري کرد که بازي پلي آف تيمش براي رسيدن به جام جهاني که دوررفت آن روز جمعه مقابل پرتغال برگزار مي شود، بحث رويارويي او و کريستيانو رونالدو نيست.

 

بعد از برگزاري دو بازي رفت و برگشت پلي آف، تنها يکي از اين دو تيم به جام جهاني 2014 راه خواهد يافت. قبل از برگزاري اين بازي حساس وتماشايي زلاتان به خبرنگاران گفت:« بازي جمعه، مصاف من و کريستيانو رونالدو نيست. ما دو بازيکن متفاوت هستيم. دو بازيکني که کارها را فوق العاده خوب انجام مي دهند و به بهترين نحو ممکن نماينده کشورهايشان هستند. نبايد فقط برروي ما دو نفر تمرکز کرد.اصلا بحث من و رونالدو نيست. بازي، رويارويي سوئد مقابل پرتغال است.»

ايبرا ادامه داد:« مي دانيم که بايد به شدت تمرين کنيم و از نظر رواني هم واقعا قوي باشيم. آنها تجربه بازي کردن در سطوح بالا را دارند ولي ما هم در شرايط مشابه بوده ايم.»

سوال بعدي اي که از ايبرا پرسيده شد، اين بود که آيا رونالدو معمولا براي تلاش درراستاي فريب دادن داوران خودش را روي زمين مي اندازد؟ او دراين باره گفت:« من چيزي دراين باره نمي دانم و جواب نمي دهم. چرا من خودم را روي زمين نمي اندازم و شيرجه نمي روم؟ چون من تلاش مي کنم که بازي خودم را انجام دهم و شرايط سختي براي بازيکنان حريف ايجاد کرده و فرصت هاي خوبي براي هم تيمي هايم خلق کنم. من هيچ وقت به اين فکر نمي کنم که خودم را زمين بيندازم تا برتري و امتياز بگيرم وبعيد بدانم که رونالدو هم اين کار را بکند.»

ايبرا در بخش پاياني صحبت هايش درمورد برنده توپ طلا گفت:« از اينکه امست در ليست نامزدها قرار مي گيرد خوشحالي ولي مهمترين چيز اين است که خودت درمورد خودت چطور فکر مي کني.»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 372
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,139
  • بازدید ماه : 3,613
  • بازدید سال : 12,528
  • بازدید کلی : 82,971
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ