loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 23 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

پديده جديد فوتبال انگليس تيري آنري و کريستيانو رونالدو را الگوهاي خود معرفي کرد.

 

دانيل استاريج، مهاجم جوان انگليس در تيم ليورپول در اين فصل عملکرد بسيار خوبي از خود نشان داده و در کنار لوئيس سوآرس توانسته است بار گلزني اين تيم را به دوش بکشد.

استاريج در گفت‌وگو با سايت ليورپول عنوان کرد:‌ از بچگي آرزو داشتم که مهاجم شوم. هميشه پيراهن شماره 10 را در کلکسيون خود جمع‌آوري مي‌کردم. در واقع ديدن بازي‌هاي تيري آنري و کريستيانو رونالدو باعث شد که علاقمند شوم که پست مهاجم را انتخاب کنم. هميشه دوست داشتم روزي بتوانم مثل آنها به مهاجم بزرگي تبديل شوم. آنها الگوهاي ورزشي من هستند.

مهاجم جوان ليورپول در ادامه گفت: هميشه دوست دارم چيز‌هاي جديدي ياد بگيرم. يادگيري براي من هيچوقت تمام نمي‌شود. هر روز در تمرين‌ها سعي مي‌کنم که نقاط ضعف خود را تقويت و بتوانم روز به روز پيشرفت کنم. از بازي در نوک خط حمله لذت مي‌برم. اکنون خيلي راحت هستم که در اين پست بازي ‌مي‌کنم.

ليورپول با 23 امتياز در رده دوم جدول ليگ برتر انگليس قرار دارد و شنبه در ديداري حساس در داربي بندر ليورپول با اورتون بازي خواهد کرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 994
  • بازدید ماه : 3,468
  • بازدید سال : 12,383
  • بازدید کلی : 82,826
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ