loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 22 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم گسترش فولاد گفت:من اگر بتوانم 5 بازيکن را به اين فوتبال معرفي کنم انگار 10 سال قهرماني را تجربه کرده ام.

 

رسول خطيبي در گفت و گو با اوج درباره عملکرد تيمش در دور رفت ليگ برتر عنوان کرد:در آغاز فصل هدف ما اين بود که در جمع 10 تيم برتر قرار داشته باشيم که در نهايت اين اتفاق رخ داد.البته ايرادهايي داشتيم که در هفته هاي دهم،يازدهم و دوازدهم نمود داشت.اگر در اين رقابت ها نتيجه مي گرفتيم،مي توانستيم حتي در بين 6 تيم هم باشيم.

وي ادامه داد:طبق برنامه اي که داشتيم تيم را در نيم فصل تقويت مي کنيم و با جذب چند بازيکن با قدرت بيشتري به ميدان مي رويم.اميدوارم بتوانيم نظر مساعد هواداران را در در برگشت جلب کنيم.

سرمربي گسترش درباره شکست تيمش در بازي دوستانه مقابل تيم زير 22 سال گفت:ابتدا بايد از علي رضا منصوريان تشکر کنم که براي اين تيم زحمات زيادي کشيده است.من خودم در زمان ايگون کوردس،کاپيتان تيم اميد بودم و مي دانم مشکل اين تيم اين است که هميشه اردوهايش دير شروع مي شود.اما اين بار اتفاق خوبي رخ داده و اين تيم اردوهاي خوبي را برگزار مي کند.آنچه من در بازي دوستانه با تيم اميد ديدم اين بود که اين تيم چيزي از تيم بزرگسالان کم نداشت.البته ما هم پس از تعطيلي تمرين در تاسوعا و عاشورا و در شرايطي که سه روز تمرين نداشتيم به مصاف اين تيم رفتيم و بيشتر مي خواستيم شرايط بدني بازيکنان را بسنجيم.در مجموع بازي خوبي بود و فکر مي کنم به هر دو تيم کمک کرد.

وي درباره شيوه مربيگري و نحوه ارتباطش با بازيکنان جوان تيم گسترش گفت:هر مربي براي خودش يک شيوه رفتاري دارد.من سه سال پيش که مربيگري را شروع کردم،فاکتورهايي را انتخاب کردم که اگر 10 سال ديگر هم از من بپرسيد همان ها را انجام خواهم داد.اولين بحث،شخصيت تيمي است.خدا را شکر گسترش در اين فصل،به جز يک بار به حاشيه نرفت.دومين بحث رفاقت است.ما يک روز که تمرين را تعطيل مي کنيم،بازيکنان دلشان براي يکديگر تنگ مي شود.من رفاقتي که الان در تيم وجود دارد را در اين 15 سالي که در فوتبال هستم جايي نديده بودم.سومين بحث،جديت در کار است.اگر پسر خودم هم در تيم باشد باج نمي دهم و کم کاري کند؛برخورد مي کنم.خدا را شکر اين روش در گسترش جواب داد و بازيکنان بدون مشکل به کارشان ادامه مي دهند.من به تک تک آنها گفته ام قبل از اينکه مربي شان باشم،دوست شان هستم و رابطه اينچنيني بين ما وجود دارد.

سرمربي گسترش درباره اينکه چرا در مقاطعي از فصل بازيکنان تيمش را ممنوع المصاحبه کرده بود اظهار داشت:اين تصميم به دليل برد و باخت نبود.ما مس کرمان را برديم اما نگذاشتم بازيکني مصاحبه کند.قرار نيست بازيکني که موي صورتش درنيامده و 15 سال سن ندارد،هر روز در رسانه ها باشد.اين بازيکن بايد زحمت بکشد و عرق بريزد و بعد در فرصت مناسب و زمانيکه حقش بود،مطرح شود و مصاحبه کند.اين بازيکنان جوان هستند و بايد مراقب شان بود.

خطيبي افزود:هميه گفته ام دوست دارم راه آدم بزرگي نظير:پرويز دهداري را در اين فوتبال بروم.من اگر بتوانم 5 بازيکن را به اين فوتبال معرفي کنم انگار 10 سال قهرماني را تجربه کرده ام.قهرماني اين نيست که بازيکن ميلياردي بگيريم و کاپ را بالاي سر ببريم.من دوست دارم به فوتبال کمک کنم و استعدادهاي جديد را وارد اين چرخه کنم.کاري که در نيم فصل اول فکر مي کنم انجام شد و شک ندارم در دور برگشت هم اين راه را ادامه مي دهيم.

وي درباره اينکه دليل عدم حضور محسن فروزان در فهرست 18 نفره تيمش در بازي مقابل فولاد چه بود گفت:مشکل خاصي وجود نداشت.مهدي اسلامي سال گذشته در صعود ما به ليگ برتر نقش زيادي داشت.ضمن اينکه خواستم به فروزان استراحت بدهم.

خطيبي درباره تقابل با استقلال در نخستين بازي دور برگشت ليگ برتر و اتفاقاتي که در بازي رفت دو تيم در تبريز درباره سعيد آقايي رخ داد بيان کرد: براي من گذشته گذشته است.من سابقه حضور در استقلال را دارم و براي اعضاي اين تيم احترام قائلم.درباره گذشته هم حرفي نمي زنم و نگاهم به آينده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 769
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,536
  • بازدید ماه : 4,010
  • بازدید سال : 12,925
  • بازدید کلی : 83,368
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ