loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 17 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال ميلان قصد ندارد از هافبک برزيلي خود به عنوان بازي‌ساز استفاده کند.

 

کاکا در گفت‌وگويي اظهار داشت: قرار نيست پس از اين نقش بازيکن‌ بازي‌ساز ميلان را ايفا کنم. بلکه همچنان ماموريتم، کار و فعاليت به عنوان هافبک هجومي است.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: در اين زمينه تمرينات و آزمايشاتي انجام داديم. ماسيميلانو آلگري، مربي ميلان از من مي‌خواهد که به عنوان هافبک هجومي بازي کنم. خودم هم از اين بابت خرسند هستم چون اساسا توافقي که با تيم کردم، برپايه فعاليت به عنوان کار هجومي در تيم بوده است.

به اين ترتيب شايعاتي که در مورد حضور وي به عنوان هافبک دفاعي شنيده مي‌شد با اين اظهارات رد شد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 663
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,430
  • بازدید ماه : 3,904
  • بازدید سال : 12,819
  • بازدید کلی : 83,262
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ