loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 22 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

خوان ماتا بازيکن باتجربه و اسپانيايي چلسي معتقد است که چلسي ثابت کرده که مي تواند در طول اين فصل هرتيمي را شکست دهد. آنها سه شنبه شب موفق شدند در رقابتهاي کپيتال وان کاپ، آرسنال را شکست داده و به دور بعدي صعود کنند.

 

شاگردان ژوزه مورينيو اخيرا مقابل منچسترسيتي و آرسنال به پيروزي رسيدند و ماتا براين باور است که اين بردها اثباتي بر توانايي تيمش براي رسيدن به جامهاي قهرماني است.

ماتا در صحبت هايي گفت:« هفته خيلي مهمي بود. شکست دادن منچسترسيتي و آرسنال ثابت کرد که ما آماده ايم تا مقابل هر تيمي بازي کرده و آنها را شکست دهيم. البته خيلي زود است که بخواهيم راجع به جام هاي قهرماني صحبت کنيم.»

ستاره اسپانيايي اين روزها هيجان زيادي دارد تا با سبک بازي تيم مورينيو تطبيق يافته و بيش از پيش براي تيمش به ميدان برود. او در نه بازي چلسي در رقابتهاي ليگ برتر تنهادر 4 بازي روانه ميدان شده و هنوز نتوانسته در يک بازي کامل براي چلسي به ميدان برود.

ماتا در بازي روز سه شنبه چلسي مقابل آرسنال در کپيتال وان گلي تماشايي را به ثمر رساند و اعلام کرده که برايش مهم نيست که زمان کمي براي بازي کردن در اختيارش قرار مي گيرد و مي داند که سيستم چرخشي درتيمش اعمال مي شود و از زمان حضور درترکيب تيم لذت مي برد.

ماتا در ادامه به تاک سپورت گفت:«من در چلسي راضي و خوشحالم. من هميشه حمايت و محبت هواداران را حس کرده ام و در هر بازي و در خيابان هم از آنها محبت مي گيرم و مورد لطفشان قرار مي گيرم. من تلاش مي کنم تا براي آنها بازي کنم. براي آنها گلزني کنم و به خاطر آنها همه را دوست داشته باشم و آنها را شاد کنم.ما حمايت خوبي داريم»

ماتا ادامه داد:« مي خواهم تا جاي ممکن بازي کنم ولي اگر مي خواهي به جام قهرماني برسي بايد 24 يا 25 بازيکن داشته باشي که آماده بازي باشند. هرکسي مي تواند در هر ديداري به ميدان برود. من هميشه با بهترين ها تمرين مي کنم و تلاش مي کنم که کارم را به بهترين نحو ممکن انجام دهم. بايد براي هر بازي در اوج باشم و همين کار را هم انجام مي دهم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 664
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,431
  • بازدید ماه : 3,905
  • بازدید سال : 12,820
  • بازدید کلی : 83,263
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ