loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 20 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

مطمئن باشيد آينده از آن ماست و قول مي دهم با کمک مردم و حمايت مديريت و تلاش بازيکنان اين تيم را به جايگاه واقعي اش برسانيم.

 

عباس سرخاب مهاجم سابق استقلال حالا سرمربي آلومينيوم هرمزگان است و اگرچه صحبتهايي درباره جدايي و استعفايش مطرح شده اما او اين موضوع را منکر مي شود و مي گويد:متاسفانه عده اي که نمي خواهند آلومينيوم نتيجه بگيرد و به دنبال مسائلي هستند که هيچ سودي براي باشگاه و مردم ندارد به دنبال حاشيه سازي هستند و به نقل از من حرفهايي را مطرح کرده اند که حقيقت ندارد.در همين رابطه من بايد بگويم در چند روز گذشته به جز راديو هرمزگان با هيچ رسانه اي مصاحبه نکرده ام که آن هم ضبط شده است و موجود است.بايد بگويم که هرگونه صحبتي را جز اين تکذيب مي کنم و اعلام مي کنم مدير توانمندي مثل آقاي سديد که از دوستان نيک من است نيازي به حمايت من براي گرفتن پست ندارد وخوشحالم که يک دوست فوتبالي دارم که مطمئن هستم به موفقيت هاي بزرگي هم مي رسد .

به گزارش سايت گل ، او درباره ادامه کارش در آلومينيوم هم مي گويد : بايد بگويم که مشکلاتي که به وجود آمده به زودي حل مي شود و من به لطف خدا به تيمم بر مي گردم و همگي به همراه مديريت و مردم دلسوز که هميشه از ما حمايت کرده اند تلاش مي کنيم تا به ليگ برتر صعود کنيم.مطمئن باشيد آينده از آن ماست و قول مي دهم با کمک مردم و حمايت مديريت و تلاش بازيکنان اين تيم را به جايگاه واقعي اش برسانيم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,065
  • بازدید ماه : 3,539
  • بازدید سال : 12,454
  • بازدید کلی : 82,897
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ