loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 15 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

ناظر داوري ديدار تيم‌هاي ميثاق و دبيري گفت: من همه موارد را ديدم و در گزارش خودم عنوان خواهم کرد.

 

صدرالدين موسوي در خصوص اتفاقات روز گذشته ديدار تيم‌هاي ميثاق و دبيري و نيمه تمام باقي ماندن اين بازي خاطرنشان کرد: من تمام صحنه‌هاي بازي را ديدم و گزارش خود را به کميته داوران ارسال خواهم کرد. اما صحبتي در رسانه‌ها انجام نمي‌دهم. تمام موارد را ديده‌ام و ريز به ريز مسائل را با جزئيات گزارش مي‌کنم.

به گزارش فارس، وي افزود:‌ دو موضوع در ديدار روز گذشته اتفاق افتاد. يکي اينکه بنا به تصميم داور حالا درست يا غلط گُلي اعلام شد اما آيا رفتار تيم‌ها پس از اين گل پسنديده بود. اگر داور اشتباهي کرده باشد به اين موضوع رسيدگي مي‌شود. در تمام دنيا اين اشتباهات امکان پذير است اما دليل نمي‌شود پس از بازي درگيري به وجود بيايد.

ناظر داور ديدار تيم‌هاي ميثاق و دبيري ادامه داد: بحث دوم اين است که علت تعطيلي بازي چه بوده؟ اصلا چه اتفاقي افتاد بازي ناتمام باقي ماند آيا واقعا بايد بازي لغو مي‌شد؟ در مورد تمام اين مسائل در گزارشم به کميته داوران صحبت خواهم کرد.

موسوي در مورد اينکه افتخاري اعلام کرده او تصميم گرفته تا بازي لغو شود و آيا اين موضوع قانوني است،‌ گفت: من هم اين موضوع را شنيده‌ام. نمي‌توانم در اين باره صحبت کنم. فقط در رختکن از داوران پرسيدم که چه اتفاقي افتاد که بازي را لغو کرديد آيا نمي‌توانستيد کنترل کنيد؟ تمام موارد را در گزارشم خواهم آورد.

وي در مورد صحنه گل که بازي را به جنجال کشيد، افزود: به نظر من توپ به گل تبديل نشد در فوتبال اين احتمال وجود دارد که توپ به سه تيرک برخورد کند و چننين اتفاقي هم افتاده است اما گل نشده است. آنچه که در تصاوير تلويزيوني ديده مي‌شود اين است که توپ به گل تبديل نشده حالا شايد با بزرگ کردن تصوير بتوان تصميم ديگري گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 644
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,411
  • بازدید ماه : 3,885
  • بازدید سال : 12,800
  • بازدید کلی : 83,243
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ