loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 19 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: واقعاً متأسفم، من هيچ حرفي در مورد مهاجمان و بازيکنان پرسپوليس نزدم تا بخواهم انتقاد کنم.

 

کريم انصاري‌فرد اظهار داشت: متأسفانه در روزهايي که براي کمک به تراکتورسازي تمام تمرکزم را به تيم و تمرينات مشغول کرده‌ام حرف‌هايي را از قول من مي‌نويسند که واقعاً‌ تعجب مي‌کنم.

به گزارش فارس، وي افزود: من هميشه به خبرنگاران و رسانه‌ها احترام مي‌گذارم اما متأسفانه برخي از آنها مطالبي را مي‌نويسند که خودشان مي‌زنند و خداي خودشان.

انصاري‌فرد ادامه داد: به همه پرسپوليسي‌هاي عزيز هم اين موضوع را مي‌گويم که من در مورد بازيکنان، کادر فني و تيم پرسپوليس هرگز صحبت و مسئله‌اي که درباره اين تيم باشد را به زبان نياورده‌ام و از همه مي‌خواهم اگر مي‌خواهند جوابي بدهند حداقل از صحت و سقم يک مصاحبه با خبر بشوند. من پرسپوليس را دوست دارم اما الآن تمام تمرکزم خدمت به تراکتورسازي و موفقيت در بازي آينده است تا دل تک‌تک هواداران را شاد کنيم.

وي در پاسخ به سؤالي که برخي‌ها اعلام کردند تو به مهاجمان پرسپوليس قصد کنايه زدن داشتي،‌ گفت: من دنبال اين حرف‌ها نيستم به خاطر اين مسائل نيز نمي‌خواهم هر روز مصاحبه کنم و اين حرف و آن حرف را تکذيب کنم چون سرم به کار خودم است و بايد در اين شرايط حساس فقط به موفقيت تراکتور فکر کنم. من اين حرف‌ها را نزدم و اميدوارم اين ماجرا تمام شود. خيلي هم دوست دارم اگر کسي مطلبي اينچنيني مي‌شنود اول از ماجرا اطلاع کاملي داشته باشد و سپس درباره‌اش صحبت کند. من به هيچکس بي‌احترامي نکردم و نخواهم کرد و تمام تمرکزم به موفقيت تراکتورسازي است چون اهل کري ‌خواندن نيستم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,141
  • بازدید ماه : 3,615
  • بازدید سال : 12,530
  • بازدید کلی : 82,973
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ