loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 19 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي فوتبال روسيه با انتقاد از تصميم مديران ميلان براي فروش آندره‌آ پيرلو اعلام کرد ميلان نتوانسته جانشين مطمئني براي پيرلو انتخاب کند.

 

سرمربي تيم ملي فوتبال روسيه که موفق شد با اين تيم به جام جهاني 2014 صعود کند در گفت‌وگو با "توتو اسپورت" درباره مسائل مختلفي به صحبت پرداخت که در زير مي‌خوانيم.

يک سال است که به حرف‌هاي برلوسکوني گوش نمي‌دهم. فکر مي‌کنم او خيلي خودش را با سياست درگير کرده است. گالياني نيز تا اينجا خوب کار کرده است اما فروش آندره‌آ پيرلو کار اشتباهي بود. فروش چنين بازيکني با ارزش به ضرر ميلان تبديل شده است، زيرا آنها نتوانستند بازيکني در خط هافبک جذب کنند که توانايي‌هاي پيرلو را داشته باشد.

مطمئن هستم يوونتوي در اين فصل ليگ قهرمانان اروپا موفق خواهد بود. من بازي کارلوس توس را دوست دارم و به نظرم اين بازيکن مي‌تواند در اين فصل با عملکرد خود باعث موفقيت يوونتوس شود. يوونتوس امسال از يوونتوسي که من هدايت آن را بر عهده داشتم خيلي تيمي هجومي‌تر و قوي‌تري است.

من بازي ال‌کلاسيکو را ديدم و از بازي بارسلونا لذت بردم. به نظرم اکنون که ليونل مسي پس از مصدوميت خود نتوانسته است عملکرد خوبي داشته بايد، نيمار به خوبي توانسته وظيفه او را به دوش بکشيد و گلزني کند. فکر مي‌کنم ميلان در بازي برابر بارسلونا شانس دارد. در تيم رئال‌مادريد فکر مي کنم ديگو لوپس شرايط خوبي دارد. او عملکرد فوق‌العاده خوبي از خود نشان داده است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 877
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,644
  • بازدید ماه : 4,118
  • بازدید سال : 13,033
  • بازدید کلی : 83,476
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ