loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 14 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازي فردا بازي مرگ و زندگي ماست و در اين بازي هيچ کس حق اشتباه ندارد؛ چرا که ذوب‌آهن با پيروزي در اين بازي مي‌تواند تمام اشتباه‌هاي گذشته را جبران کند.

 

 لوکا بوناچيچ در نشست خبري پيش از بازي جام حذفي با نفت تهران اظهار کرد: فردا دو، سه بازيکن‌مان را به دليل مصدوميت در اختيار نخواهيم داشت اما بايد پيروز ميدان باشيم؛ چرا که از فردا روز جديدي براي ذوب‌آهن آغاز مي‌شود و فصل نو بايد براي اين تيم رقم بخورد؛ چرا که اين تيم بايد همان ذوب‌آهن سال‌هاي پيش شود.

به گزارش ايسنا، وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد خط دفاعي شما با 22 گل خورده يکي از ضعيف‌ترين خط دفاعي‌هاي ليگ ايران است، گفت: با جلساتي که با اعضاي هيات مديره و آقاي سعدمحمدي برگزار کرديم، قرار شد که تصميم‌گيري‌هاي جديدي اتخاذ شود و در نيم‌فصل به دنبال چندين بازيکن از جمله يک دفاع مرکزي و يک گلر مناسب بگرديم.

وي با بيان اينکه چهار ماه است که با همين بازيکنان تمرين و به آنها نکاتي را گوشزد مي‌کند، گفت: به زعم خودم و تمام کارشناسان مشکل من از بازيکنان نيست و اکثرا به دليل بدشانسي و يا شرايط ديگر تيم ما شکست خورده است.

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا درباره استعفايش و چگونگي بازگشتش به تيم ذوب‌آهن پاسخ داد: بر اساس تفکرات حرفه‌اي فوتبال يک مربي حرفه‌اي در مواقعي به جايي مي‌رسد که فکر مي‌کند استعفا آخرين راه است و من هم اين قدر روي تصميم جدي خود پافشاري داشتم که حتي صبح فردايش استعفاي مکتوب را به مديرعامل دادم.

وي اضافه کرد: در جلسه‌اي که با مديرعامل کارخانه و مديرعامل باشگاه برگزار کرديم به اين نتيجه رسيديم که مشکل تيم ذوب‌آهن لوکا بوناچيچ نبوده و بر اساس قول‌هايي که تيم مديريت به من داده است سه تا چهار بازيکن سطح بالاي فوتبال به ذوب‌آهن اضافه خواهند شد. اين قول من را به آينده خوش‌بين کرد و نشان داد که اضافه کردن چهار بازيکن خوب در کنار بازيکنان فعلي مي‌تواند ذوب‌آهن را برتر همه ميادين کند.

بوناچيچ ادامه داد: من با بازيکنان رابطه خوبي دارم و مانند استاد و شاگرد با يکديگر در زمين کار مي‌کنيم و هيچگاه از کلمات رکيک و توهين‌آميز براي بازيکنان استفاده نکردم و مطمئن باشيد اگر بازيکنان من را نمي‌خواستند، بسيار زودتر از اينها استعفاي خود را نوشته بودم.

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازي با نفت گفت: نفت تيم خوبي است و جايگاه جدولي آن هم تاييد صحبت من است اما تيم ما ظرفيت و توانايي لازم براي بردن تيم نفت را دارد و مطمئنا جام حذفي شرايط متفاوت‌تري نسبت به ليگ دارد.

وي در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايسنا که بازيکناني همچون حدادي‌فر و مسلمان به دليل پيشنهادهايي که از تيم‌هاي بزرگ‌تر دارند در زمين کارآيي ندارند، پاسخ داد: با اين صحبت شما مخالفم و بازيکنان من در زمين کم‌کاري نمي‌کنند. حدادي‌فر اتفاقا از بازيکناني است که بيشترين همکاري را با ما دارد و بسيار خوب به تيم کمک مي‌کند.

بوناچيچ در خصوص بازيکناني که قرار است در نيم‌فصل به خدمت بگيرد، پاسخ داد: يک فوروارد، يک دفاع مرکزي و يک گلر اضافه خواهد شد و به دو دليل علاقه‌مندم که اين بازيکنان ايراني باشند؛ چرا که اولا با ليگ ايران آشنا هستند ثانيا شرايط کشور را به خوبي مي‌شناسند.

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در اين فصل تصميم‌هاي حاد نگرفتم چرا که معروفم به مربي‌اي که حاد برخورد مي‌کنم و بسيار درگيري با بچه‌ها پيدا مي‌کنم اما امسال چنين کاري را نکردم اما آنها نبايد فراموش کنند که ما از امروز حاشيه امنيتي نداريم و فقط بايد به فکر نتيجه گرفتن باشيم.

وي خاطرنشان کرد: از امروز نه لوکابوناچيچ و نه هيچ يک از 25 بازيکن تيم ذوب‌آهن حق ذره‌اي اشتباه ندارند چرا که ذوب‌آهن ديگر در حاشيه امنيت قرار ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 539
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,306
  • بازدید ماه : 3,780
  • بازدید سال : 12,695
  • بازدید کلی : 83,138
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ