loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 18 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

بازيکن رئال مادريد معتقد است که هم‌تيمي ولزي‌اش نشان خواهد داد که يکي از بهترين‌هاي فوتبال دنيا است.

 

آلوارو موراتا اعتماد به نفسش را براي حضور در خط حمله ترکيب اصلي رئال مادريد اعلام کرد و بر اين باور است که هر وقت زمانش برسد، آماده ايفاي نقشش است.

به نقل از فارس، وي اظهار داشت: سال گذشته حدود 16 بازي انجام دادم و امسال تاکنون در 9 مسابقه به ميدان رفته‌‌ام. فکر مي‌کنم بتوانم رکورد سال قبل را بزنم. هرچيزي که يک پيشرفت محسوب شود، خبر خوبي است. جوان هستم، در يکي از مهم‌ترين باشگاه‌هاي دنيا بازي مي‌کنم و نيازي به عجله نيست. زمان حضور من فرا خواهد رسيد و آماده خواهم بود.

مهاجم رئال مادريد ادامه داد: از نظر خودم مثل همه هم‌تيمي‌ها در تمرينات عالي هستم. مشتاق هستم که در بازي‌هاي بيشتري به ميدان بروم و از حضور در اين باشگاه و داشتن اين هواداران همچنان لذت ببرم.

موراتا خاطرنشان کرد: هنوز از لحاظ رياضي به دور بعد ليگ قهرمانان صعود نکرده‌ايم اما نتيجه خوبي در ميداني سخت مقابل يوونتوس گرفتيم. کار خوبي انجام داديم و اگر به همين رويه ادامه دهيم، کم‌کم در لاليگا بهتر عمل خواهيم کرد و فاصله را با صدر کم مي‌کنيم.

وي اضافه کرد: از گرت بيل بسيار راضي هستيم؛ تمرين او را ديده‌ام، بيل در شرايط بسيار خوبي قرار دارد. او در زمين نشان مي‌دهد که هماهنگ شده است و يکي از بهترين بازيکنان دنيا است. مطمئنم که امسال نقشي بسيار مهم در تيم ايفا مي‌کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 851
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,618
  • بازدید ماه : 4,092
  • بازدید سال : 13,007
  • بازدید کلی : 83,450
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ