loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 16 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

به نيم فصل نزديک مي شويم و هر روز شاهد اين هستيم که يک بازيکن خواستار جدايي از تيمش و پيوستن به تيم ديگري است.ستاره نقل و انتقالات ابتداي فصل حالا در سپاهان به بن بست رسيده و ديگر چاره اي جز جدايي ندارد.

 

در همين رابطه آرش افشين به سايت گل مي گويد:راستش ديگر نمي توانم ادامه دهم،من در زماني به سپاهان آمدم که پر از بازيکنان بزرگ بود و اگر اهل رقابت نبودم اين تيم را انتخاب نمي کردم.من اهل جنگيدن هستم و از رقابت نمي ترسم اما باور کنيد ديگر فضايي براي رقابت نيست و از مسئولين سپاهان مي خواهم که در حق من برادري کنند و اجازه بدهند تا من از اين تيم جدا شوم.

افشين در ادامه گفت:سپاهان همان تيمي بود که دوست داشتم و هميشه به اين تيم علاقه مند بودم.سپاهان يکي از با شخصيت ترين تيمهاي ايران است و تمام امکانات حرفه اي يک باشگاه را دارد،از مردم اصفهان جز خوبي نديدم و هميشه تحت هر شرايطي مرا تشويق کردند.من شرمنده انها هستم که نمي توانم برايشان کاري کنم.من از انها عذر خواهي مي کنم براي اينکه نتوانستم بمانم و به انها کمک کنم.راستش من 18 سال ندارم که بخواهم صبر کنم و امسال هم سال جام جهاني است و بايد بتوانم با انجام بازي هاي بيشتر توانايي خودم را نشان دهم اما با اين شرايط همه چيز را از دست مي دهم.

بازيکن سابق فولاد که خيلي غمگين بود در پايان گفت:از آقاي ترابيان مدير عامل تيم و همچنين آقاي سميعي نژاد مدير کارخانه مي خواهم در حق من برادري کنند و بگذارند من بروم در جايي ديگر فوتبالم را ادامه دهم.من هميشه سپاهان را دوست خواهم داشت و براي اين تيم آرزوي موفقيت مي کنم.انتظار دارم من را درک کنند و با صدور رضايت نامه من به آرش افشين که به قول کارشناسان فوتبال يکي از استعداد هاي فوتبال ايران است اجازه دهند بتواند به اهدافي که در ذهن دارد برسد.من همچنين به نظرات مربي احترام مي گذارم و اين سليقه اوست اما آن چيزي که مشخص است اين است که من براي ادامه نفس کشيدنم در فوتبال بايد جايي ديگر را انتخاب کنم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 971
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,738
  • بازدید ماه : 4,212
  • بازدید سال : 13,127
  • بازدید کلی : 83,570
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ