loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 23 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: ما سه بازيکن تاثيرگذار خود را به خاطر مصدوميت در اختيار نداريم و البته شاکله اصلي تيم ملي را نمي توان با دو هفته تمرين به طور کامل تغيير داد و من کاملا به بازيکنانم اعتقاد دارم.

 

به گزارش ورزش ریپورت و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کارلوس کي‌روش پيش از ديدار مقابل تايلند به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربي تيم ملي در ابتدا گفت: در ابتدا به همه رسانه ها و مسئولين فدراسيون فوتبال تايلند که به اينجا آمده اند خوشامد مي گويم و باعث افتخار من است که در اين کشور هستم و فردا با تيم ملي اين کشور ديدار خواهيم کرد. ما در مقابل تايلند دو ديدار را در چارچوب مسابقات مقدماتي جام ملتهاي آسيا خواهيم داشت و من با توجه به ديدار رفت در تهران معتقد هستم هر دو تيم فوتبال خوبي را از خود نشان دادند و بازيکنان من در اين ديدار همه تمام تلاش خود را مطابق با وظيفه شان انجام داده و خواهند داد.

وي در ادامه افزود: ما مي دانيم که فردا ديدار سختي را مقابل اين تيم خواهيم داشت و سرمربي تيم ملي تايلند، تيم خوب و منسجمي را براي اين ديدار آماده و مهيا کرده است و ديدار نسبتا سختي را مقابل اين تيم در تهران داشتيم. تاريخچه بازيهاي دو تيم نشان مي دهد که تيم ملي ايران در سالهاي اخير موفق به برد تيم ملي تايلند در بانکوک نشده است، اما من به شاگردانم اعتقاد دارم و ما تمام تلاشمان را براي برد به کار خواهيم بست.

سرمربي تيم ملي در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص شانس ايران در جام جهاني افزود: من ترجيح مي دهم که در مورد مسايل مربوط به بازي فردا صحبت کنم و هدف ما اين است که تمام ذهن و تمرکزمان را براي بازي فردا به کار ببنديم و اگر در مورد ساير مسايل خارج از اين ديدار صحبت کنيم ممکن است باعث بي احترامي به تيم ملي تايلند شود و البته من مي خواهم از اين فرصت بدست آمده استفاده کنم که ما مي خواهيم از فرصت بازي در مقابل تايلند استفاده کرده و توانايي هاي تيم ملي ايران را افزايش دهيم تا عملکرد بهتري داشته باشيم.

کي روش در ادامه افزود: بايد به نکته بسيار مهمي اشاره کنم. روز گذشته مسابقات پلي آف جام جهاني برگزار شد و تيم سوم يکي از گروه هاي آسيا به مصاف تيم پنجم آمريکاي جنوبي يعني اروگوئه رفت و اين ديدار با نتيجه پنج بر صفر به سود اروگوئه به پايان رسيد و در بازي ديگري هم مکزيک هم با 5 گل نيوزلند را در هم شکست. اما اين واقعيت فوتبال آسياست که بايد آن را بپذيريم و يک بيدار باش بزرگ براي فوتبال آسيا است. درست است که تيم ملي ايران به جام جهاني صعود کرده اما ما در جام جهاني نه تنها نماينده ايران که نماينده قاره آسيا هستيم و اين وظيفه در حال حاضر بر دوش ما قرار گرفته که بايد سخت تلاش کنيم و تمام تلاشمان را در خصوص افزايش سطح و توسعه فوتبال آسيا به کار بنديم تا بتوانيم با آمادگي کامل در جام جهاني برزيل حضور پيدا کنيم و اين ميسر نخواهد شد مگر با برنامه ريزي صحيح و حساب شده.

سرمربي تيم ملي در ادامه در خصوص شکل و چيدمان تيم ملي ايران در مقابل تايلند گفت: ما سه بازيکن تاثيرگذار خود را به خاطر مصدوميت در اختيار نداريم و البته شاکله اصلي تيم ملي را نمي توان با دو هفته تمرين به طور کامل تغيير داد و من کاملا به بازيکنانم اعتقاد دارم و مطمئن هستم اين بازيکنان با تلاش خود بهترين عملکرد را در زمين مسابقه نشان خواهند داد.

کي روش در ادامه در پاسخ به سوالي در مورد نقطه نظرش در مورد تيم تايلند گفت: من بازيهاي اين تيم مقابل چين، لبنان و همچنين تيم ايران را ديده ام و نحوه بازي که سرمربي تيم ملي تايلند در دستور کار خود قرار داده را مي پسندم. چراکه اين تيم هجومي بازي مي کند. به خاطر دارم که در تهران ما دو بر صفر تا دقايق پاياني بازي از آنها جلو بوديم، اما اين تيم توانست يک گل به ثمر برساند و ميل به هجومي بازي کردن را با تمرکز کامل تا دقايق پاياني از دست نداد.

سرمربي تيم ملي در پاسخ به سوال آخر خبرنگار تايلند در خصوص شرايط ميزباني تايلندي ها گفت: اين وظيفه من نيست که در خصوص اين موضوعات صحبت کنم و البته ما به آن صورت هم شکايتي از مهمان نوازي تايلندي ها نداشتيم و اگر اعتراضي شده به خاطر افزايش سطح ديدگاه حرفه اي به فوتبال است که قطعا به پيشرفت فضاي رشته ورزشي کمک خواهد کرد. من معتقد هستم که ايران هم در اين خصوص بايد حرفه اي تر نگاه کند و اگر صحبتي مي شود تنها به خاطر اين است که با دادن پيشنهادات و انتقادات خود بتوانيم شرايط را بهتر و حرفه اي تر کنيم و البته فدراسيون فوتبال تايلند ايراد چنداني در کارش ندارد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 848
  • بازدید ماه : 3,322
  • بازدید سال : 12,237
  • بازدید کلی : 82,680
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ