loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 21 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

علي دايي براي دومين بار اعلام کرد در بازي مقابل ستارگان ميلان به دليل بازي حساس مقابل تراکتور‌سازي حضور ندارد.

 

تيم‌هاي فوتبال ستارگان ميلان و پيشکسوتان پرسپوليس براي ديداري نمادين و تقدير از برخي پيشکسوتان قرمز‌پوش و مخصوصا مهدي مهدوي کيا پنجشنبه 7 آذر به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش فارس، با توجه به اينکه پرسپوليس 8 آذر در چارچوب هفته شانزدهم ليگ برتر بايد به مصاف تراکتور‌سازي تبريز برود به همين دليل علي دايي اعلام کرد که در اين مسابقه نمادين به دليل حضور در تبريز حضور پيدا نخواهد کرد.

مسئولان باشگاه پرسپوليس باز هم براي دومين بار از علي دايي درخواست کردند که هرطوري شده در اين بازي حضور داشته باشد اما دايي در اين باره به فارس گفت: من به تمام پيشکسوتان و بزرگان پرسپوليس احترام خاصي قائلم اما به من حق بدهيد بازي با تراکتور‌سازي براي ما خيلي حساس است و من بايد در اين بازي به آرامش بازيکنانم بيشتر فکر کنم. اميدوارم که ساير دوستانم در اين بازي موفق باشند. من پنجشنبه به تبريز مي‌روم و در بازي با ميلان نيستم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 952
  • بازدید ماه : 3,426
  • بازدید سال : 12,341
  • بازدید کلی : 82,784
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ