loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 12 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

مهاجم پرسپوليس که حالا تيمش را در صدر جدول مي بيند اعتقاد دارد مي توانند به اين صدر نشيني ادامه دهند.

 

او که در مقطعي هم در کنار فرهاد مجيدي بازي کرده و اتفاقاً هم پست فرهاد هم بود در صحبتي با سايت گل گفت: مجيدي بازيکن بزرگي است که استقلالي ها واقعاً او را دوست داشتند.فرهاد تمام خصوصيات اسطوره شدن را داشت و من فکر مي کنم که نبودش در استقلال به اين تيم لطمه مي زند و جايش خالي است.فرهاد چه ار نظر اخلاقي و چه فني عالي بود و بدن اماده او هميشه زبانزد خود ما فوتبالي ها بود.او سالم زندگي کرد و سالم هم فوتبال بازي کرد و هر کجا که باشد برايش آرزوي موفقيت مي کنم.

سيد صالحي در ادامه در رابطه با صدر نشيني پرسپوليس گفت:اين صدر نشيني حاصل ماه ها تلاش کادر فني و بازيکنان و مديريت بود.تلاشي که شيرين بود و حالا سعي مي کنيم که اين جايگاه را حفظ کنيم.من اعتقاد دارم خداوند به ما نظر کرده و ما مي توانيم انسال يک سال رويايي را داشته باشيم. من اوايل فصل هم به خود شما گفتم عروسي به کوچه ما هم مي رسد و خوشحالم که خداوند صداي من را شنيد و دل اين هواداران را شاد کرد.

مهاجم پرسپوليس در پايان در رابطه با نيم فصل دوم گفت: قطعاً در نيم فصل دوم امتياز گرفتن سخت تر است و تجربه نشان داده که تيمي موفق است که بتواند در نيم فصل دوم حداکثر امتيازات را بگيرد. اميدوارم خدا کمک کند و با عنايتش ما را به سرمنزل مقصود که همان قهرماني و کسب جام است برساند تا بتوانيم مردم را خوشحال کنيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 706
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,473
  • بازدید ماه : 3,947
  • بازدید سال : 12,862
  • بازدید کلی : 83,305
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ