loading...
ورزش ریپورت| وب سایت خبر های آنلاین ورزشی
admin بازدید : 20 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

سردار آزمون مهاجم و کاپيتان تيم ملي جوانان در بازي مقابل لبنان، با زدن دو گل بهترين بازيکن ميدان شد.

 

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، وي پس از دريافت جايزه‌اش که يک گوشي تلفني همراه و يک يادبود کار هنرمندان کرماني از دست رئيس هيئت فوتبال استان کرمان بود، مقابل دوربين‌هاي گزارشگران و خبرنگاران قرار گرفت.

به گزارش فارس، آزمون درباره بازي ايران و لبنان گفت: با توجه به نتيجه بازي تاجيکستان و عربستان ما به اين برد پرگل احتياج داشتيم و خدا را شکر که توانستيم 6 بر يک لبنان را ببريم و به صدر گروه‌مان برويم تا براي بازي آخر مقابل عربستان استرس کمتري داشته باشيم. هر چند بازي با عربستان هم براي ما خيلي مهم است و ما براي بردن عربستان به ميدان مي‌رويم.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا در بازي اول مقابل تاجيکستان يک نيمه بازي کرد، گفت: من خسته بودم و 4 سفر هوايي را از کازان به مسکو، مسکو به دوبي، دوبي به تهران و تهران به کرمان را پشت سر گذاشته بودم و يک جلسه هم با تيم ملي بزرگسالان تمرين کرده بودم. با اين حال باز هم در بازي تاجيکستان يک نيمه در زمين بودم و پاس گل دوم را دادم. همه تلاشم را انجام مي‌دهم که بهترين بازي‌ام را به نمايش بگذارم.

آزمون درباره اينکه سرمربيان تيم‌هاي ملي بزرگسالان، زير 22 سال و جوانان خواهان بازي کردن او در تيم‌هايشان هستند، گفت: من در خدمت فوتبال ملي ايران هستم و آقاي کي‌روش و ديگر سرمربيان تيم‌‌هاي ملي زير22 سال و جوانان به من لطف دارند. در هر حال با صلاحديد و برنامه‌ريزي مسئولان و کادر فني و هماهنگي‌هاي لازم عمل خواهم کرد. در حال حاضر اولويت پيروزي بر عربستان است. 20 مهر به تهران بازمي‌گردم و به اردوي تيم ملي بزرگسالان براي بازي مقابل تايلند ملحق مي‌شوم و هرچه کي‌روش و کادر فني تيم ملي صلاح ببينند عمل مي‌کنم. آرزويم بازي در تيم ملي بزرگسالان بوده و حالا واقعا از اينکه مي‌توانم براي فوتبال ملي رده‌هاي سني و تيم ملي بزرگسالان مثمر ثمر باشم، خوشحالم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 925
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 695
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,462
  • بازدید ماه : 3,936
  • بازدید سال : 12,851
  • بازدید کلی : 83,294
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ